Estàs a: > Nous nomenaments en el Ple del Patronat de la Fundació General de la Universitat de Valčncia

La rectora Mavi Mestre, presidenta de la Fundació General de la Universitat de Valčncia.

El Ple del Patronat de la Fundació General de la Universitat de Valčncia va acordar en la reunió mantinguda el passat 31 de maig sis nous nomenaments per esgotar el termini de mandat sis dels seus membres vocals. El Ple el componen un total de 18 membres entre la Presidčncia, els vocals nomenats pel Ple del Patronat a proposta del Consell de Govern i els vocals nomenats pel Patronat.

Els vocals que han finalitzat el seu mandat han estat les professores Teresa Carnero, Dulce Contreras i Rosa María Marín; el professor Bernardo Gómez; la vicedegana de la Facultat d’Economia, Manuela Pardo de Val; i Teresa Domingo, del Servei de Recursos Humans de la Universitat de València.

En el seu lloc, han ingressat com a nous vocals a proposta del Consell de Govern de la Universitat de València la vicerectora d’Ocupació i Programes Formatius, Adela Valero; la vicerectora d’Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat, Elena Martínez; el vicerector d’Internacionalització i Cooperació, Carles Padilla; el degà de la Facultat d’Economia, José Manuel Pastor; Pascuala García, vicedegana de la Facultat de Física; i el director del Col·legi Major Rector Peset, Carles Xavier López.

La Presidència recau sobre la rectora de la Universitat de València, Maria Vicenta Mestre, a qui acompanyen al front del Patronat el vicerector de Cultura i Esport, Antonio Ariño, com a vicepresident executiu, i la secretària general de la Universitat, María Elena Olmos, com a secretària de la Fundació.

Els vocals nomenats pel Patronat de la Fundació són el delegat de la Rectora per a la Cooperació i director de la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament, José Miguel Soriano; el director d’Activitats de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia, José Pedro Martínez; el marmessor del llegat de Manuel Castillo, José María García Álvarez-Coque; José Miguel Lorente, representant de Banc Santander; Carlos Mataix, representant de Heineken España; i Francesc Josep Alós, com a representant de Caixa Popular.

Consell Executiu
D’altra banda i també per finalització de mandat, han deixat el càrrec de vocals dins del Consell Executiu de la Fundació General Bernardo Gómez, Dulce Contreras i Teresa Domingo. En substitució, han passat a ser membres vocals Pascuala García, Elena Martínez i Adela Valero.

Data d'actualització: 13 de Juny de 2018
Publicat en: Institucional