Estàs a: >

Dimecres
Octubre
2018
Lloc: Àrea d’Activitats Musicals FGUV (Amadeu de Savoia 4), de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Inici: 22/06/2018 - Fi 18/10/2018
Descripció: La preinscripció també es pot realitzar emplenant el formulari http://go.uv.es/5Wbz000 o per telèfon al 96 398 30 71 o al 96 398 31 96. La preinscripció presencial no es podrà fer en dies festius ni en període vacacional de l´1 al 31 d´agost. Les proves començaran a partir del 22 d´octubre.
Lloc: Sala Iturbi. Palau de la Música de València, 19:30 hores.
Inici: 17/10/2018 - Fi 17/10/2018
Descripció: Concert d´Obertura del curs acadèmic 2018/2019: Orquestra Filharmònica UV - Part I: Danses eslaves, opus 46, d´Antonín Dvorák - Part II: Concert per a piano i orquestra en la menor, opus 16, d´Edvard Grieg Dirigix Beatriz Fernández. Pianista: Jorge Tabarés Entrada gratuïta. Les invitacions es podran retirar en les taquilles del Palau a partir d’una hora abans del començament del concert.
Lloc: Salón de Actos Colegio Mayor Rector Peset, 09.30 horas
Inici: 17/10/2018 - Fi 17/10/2018
Descripció: El Consell Autonòmic de Fundacions de la Comunitat Valenciana de l’Asociación Española de Fundaciones (AEF) es reuneix demà de 9:30 a 14 h al Col·legi Major Rector Peset (Pl. Forn de Sant Nicolau, 4, València) per afrontar els reptes futurs de la societat civil i crear noves estratègies d´actuació amb les de seguir millorant vida de les persones.