Estàs a: > >

Agenda - 1/11/2017

Dimecres
2017
Lloc: Sala Duc de Calàbria. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 03/10/2017 - Fi 30/11/2017
Descripció: Aquesta exposició mostra la dimensió acadèmica del que va ser president del Govern de la II República espanyola. La importància política i també científica, com a creador d’una prestigiosa escola espanyola de fisiòlegs, ha deixat en una zona d’ombra el seu interés pels llibres i la lectura.
Lloc: Centre Internacional de Gandia (CIG-UV). Carrer Tossal 8.
Inici: 05/10/2017 - Fi 02/11/2017
Descripció: Produïda pel Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, amb el suport de Caixa Popular i la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, a través de la Direcció General de Cultura i Patrimoni.
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 23/10/2017 - Fi 14/01/2018
Descripció: Organitzen: Universitat de València, Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València i Centre Cultural La Nau Comissaris: Artur Heras i Anacleto Ferrer. Col·laboren: Banco Santander, Heineken España SA, Andreu Alfaro SL i Institució Alfons el Magnànim. Participen: Càtedra Joan Fuster, Ajuntament de Sueca i Museu Joan Fuster. Entrada lliure.
Lloc: Plaça del Patriarca, 10 hores.
Inici: 01/11/2017 - Fi 01/11/2017
Descripció: El tiquet costarà 15 euros i inclou l´esmorzar. Els Alumni hauran d´identificar-se mitjançant el seu carnet. S´ha de recordar que en totes les passejades els tiquets d´entrada en cas que s´hagen d´abonar, no estan inclosos.