Estàs a: > >

Octubre
Lloc: http://www.fundaciouv.es/aam
Inici: 10/06/2017 - Fi 23/10/2017
Descripció: Es convoquen proves per a fagot, trombó tenor, trombó baix, tuba, percussió, violí, viola, violoncel i contrabaix. Preinscripció gratuïta mitjançant el formulari del web http://www.fundaciouv.es/aam o telefonant a l’oficina de l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 25/09/2017 - Fi 22/10/2017
Descripció: Organitzada per la Càtedra Demetrio Ribes, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, en el marc de les activitats programades per la Universitat amb motiu del 80 aniversari de València com a capital de la República.
Lloc: Sala Duc de Calàbria. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 03/10/2017 - Fi 30/11/2017
Descripció: Aquesta exposició mostra la dimensió acadèmica del que va ser president del Govern de la II República espanyola. La importància política i també científica, com a creador d’una prestigiosa escola espanyola de fisiòlegs, ha deixat en una zona d’ombra el seu interés pels llibres i la lectura.
Lloc: Centre Internacional de Gandia (CIG-UV). Carrer Tossal 8.
Inici: 05/10/2017 - Fi 02/11/2017
Descripció: Produïda pel Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, amb el suport de Caixa Popular i la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, a través de la Direcció General de Cultura i Patrimoni.