Estàs a: > >

Diumenge
Maig
2019
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 22/02/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari de visites: de dilluns a dissabte, de 10 a 20 hores; diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Col·labora: Santander i Heineken. Comissariat: Santiago Pastor Vila.
Lloc: Primera Planta Palau Cerveró
Inici: 28/02/2019 - Fi 28/06/2019
Descripció: Les primeres dècades del segle XX van ser anys de canvis significatius en les formes d’entendre i desenvolupar l´ensenyament de les ciències. Un d´aquestos col·lectius va ser el professorat de les Escoles Normals. L´exposició recull aquestes temàtiques a través de la biografia d´un destacat protagonista de la renovació pedagògica. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09 a 20 hores.
Lloc: Portal ENTREU de la UV (https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/)
Inici: 06/05/2019 - Fi 15/05/2019
Descripció: Inscripció oberta per a les filles i els fills dels membres de la comunitat universitària, els xiquets i els joves que participaren en edicions anteriors i del col·lectiu Alumni UV.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.
Inici: 07/05/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 21:30 hores; diumenges i festius, de 9 a 14 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Photon Festival. Entrada lliure.
Lloc: Plaça del Pilar, 10:30 hores.
Inici: 12/05/2019 - Fi 12/05/2019
Descripció: Ruta de tres hores i mitja de duració que inclourà la visita al Col·legi de l´Art Major de la Seda i recorrerà l´Espai Seda, el Palau dels Tamarit, el barri de Velluters, la Llotja de la Seda i la Casa Taller March. Inscripció: reservas@caminart.es o amb missatge privat al FB. Preu: des de 10 euros. Cal presentar el carnet Alumni UV. +Info: www.caminart.es