Estàs a: > >

Dissabte
Setembre
2018
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 11/06/2018 - Fi 30/09/2018
Descripció: Inauguració: 11 de juny, 19h. Organitza: Fundació General UV - Col·lecció Martínez Guerricabeitia; Vicerectorat de Cultura i Esport; i Centre Cultural La Nau. Col·labora: Banc Santander i Heineken España. Comissària: Mavi Escamilla. Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores, i diumenge i festius, de 10 a 14 hores; dilluns i vesprades d’agost, tancat. Entrada lliure.
Lloc: Sala de la Muralla. Col·legi Major Rector Peset (plaça Forn de Sant Nicolau 4, València).
Inici: 14/06/2018 - Fi 09/10/2018
Descripció: Inauguració: dijous, 14 de juny, 19 hores. Artista: Mau Monleón. Comissària: Alba Braza. Visites: de dimarts a diumenge, d’11 a 19 hores. Entrada lliure.
Lloc: Àrea d’Activitats Musicals FGUV (Amadeu de Savoia 4), de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Inici: 22/06/2018 - Fi 18/10/2018
Descripció: La preinscripció també es pot realitzar emplenant el formulari http://go.uv.es/5Wbz000 o per telèfon al 96 398 30 71 o al 96 398 31 96. La preinscripció presencial no es podrà fer en dies festius ni en període vacacional de l´1 al 31 d´agost. Les proves començaran a partir del 22 d´octubre.
Lloc: RENFE-Façana Principal, 22:00 hores.
Inici: 15/09/2018 - Fi 15/09/2018
Descripció: Organitza: Caminart. Preu: 9 euros per a adult. Inscripció oberta: e-mail a caminart.vlc@gmail.com o telefonant al número 655225686 (Esteban). També es pot enviar un missatge privat per Facebook. Es realitzarà un recorregut per l’arquitectura modernista de l’Eixample Noble, zona d’extramurs de la capital entre el carrer de Colom i la Gran Via Marqués del Túria.