Estàs a: > >

Agenda - 16/8/2019

Divendres
Agost
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 16/05/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 21:30 hores; diumenges i festius, de 9 a 14 hores; agost: només matins, de 10 a 14 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Entrada lliure.
Lloc: Sales Acadèmia i Estudi General. Centre Cultural La Nau. Inauguració: 22/05, 20 hores.
Inici: 22/05/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: Horari de visita: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Agost, només matins. Entrada lliure. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Fundación Mapfre.
Lloc: Museu d´Art Contemporani d´Alacant (MACA)
Inici: 14/06/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: El MACA ret homenatge als artistes del grup ´Antes del Arte´ en el 50é aniversari de la seua creació amb una exposició temporal itinerant, produïda per la Fundació General de la Universitat de València, a través de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia, y comisariada por el arquitecto Santiago Pastor Vila.
Lloc: Àrea d’Activitats Musicals FGUV (Amadeu de Savoia 4), de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Inici: 03/07/2019 - Fi 17/10/2019
Descripció: La inscripció és gratuïta i també es pot fer emplenant el formulari que trobareu en el web http://www.fundaciouv.es/aam En les proves, que se celebraran a partir del 20/10/2019, s´inclouen les següents especialitats: oboè/corn anglés, clarinet/clarinet baix, fagot, trompa aguda, trompa greu, trompeta, tuba, percussió, arpa, violí, viola, violoncel i contrabaix.
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 09/07/2019 - Fi 03/11/2019
Descripció: Inauguració: Dimarts, 9 de juliol, 20 hores. Horari: dilluns a dissabte, de 10 a 20 hores. Diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Centre Cultural La Nau.