Estàs a: > >

Dijous
Octubre
2017
Lloc: Sala Duc de Calàbria. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 03/10/2017 - Fi 30/11/2017
Descripció: Aquesta exposició mostra la dimensió acadèmica del que va ser president del Govern de la II República espanyola. La importància política i també científica, com a creador d’una prestigiosa escola espanyola de fisiòlegs, ha deixat en una zona d’ombra el seu interés pels llibres i la lectura.
Lloc: Centre Internacional de Gandia (CIG-UV). Carrer Tossal 8.
Inici: 05/10/2017 - Fi 02/11/2017
Descripció: Produïda pel Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, amb el suport de Caixa Popular i la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, a través de la Direcció General de Cultura i Patrimoni.
Lloc: Facultat d´Infermeria i Podologia
Inici: 16/10/2017 - Fi 30/10/2017
Descripció: Accés lliure. Només cal inscriure’s en cas de voler acreditar l’assistència mitjançant certificat emés per la Càtedra UNESCO de la Universitat. Inscripció gratuïta: www.fundaciouv.es/cursos-cooperacion. Organitzen: Càtedra UNESCO d´Estudis sobre el Desenvolupament i Facultat d´Infermeria i Podologia, amb la col·laboració de Fundació General de la Universitat de València i ONG Farmamundi.
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 23/10/2017 - Fi 14/01/2018
Descripció: Organitzen: Universitat de València, Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València i Centre Cultural La Nau Comissaris: Artur Heras i Anacleto Ferrer. Col·laboren: Banco Santander, Heineken España SA, Andreu Alfaro SL i Institució Alfons el Magnànim. Participen: Càtedra Joan Fuster, Ajuntament de Sueca i Museu Joan Fuster. Entrada lliure.
Lloc: Als tres campus de la Universitat
Inici: 24/10/2017 - Fi 26/10/2017
Descripció: -24/10: Facultat de Dret (Campus dels Tarongers). Àrees d´Economia, Ciències Jurídiques, Socials i Magisteri. -25/10: Facultat de Farmàcia (Campus de Burjassot-Paterna). Àrea científica i de la salut. -26/10: ETSE (Campus de Burjassot-Paterna). Àrea d´Enginyeria. I Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (Campus de Blasco Ibáñez). Àrea educativa. Entrada lliure.
Lloc: Magisteri Montolivet.
Inici: 25/10/2017 - Fi 27/10/2017
Descripció: La Universitat de València organitza, en el marc de les activitats de la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament, el seminari ‘Art i educació contra les injustícies’, del 25 al 27 d’octubre, a l’antiga Escola de Magisteri Montolivet, coordinat per la professora Amparo Alonso-Sanz. Entrada lliure i inscripció gratuïta.