Estàs a: > >

Dilluns
Maig
2018
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 09/02/2018 - Fi 20/05/2018
Descripció: Horari: De dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Fundació General de la UV-Col·lecció Martínez Guerricabeitia; Vicerectorat de Cultura i Igualtat; Centre Cultural La Nau. Col·labora: Banco Santander i Heineken. Comissariat: Martí Domínguez.
Lloc: Sala Capitular del Monestir de Sant Miquel dels Reis (av. de la Constitució 284, València).
Inici: 12/03/2018 - Fi 27/05/2018
Descripció: Organitzen: Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu. Col·laboren: Arxiu del Regne de València, Arxiu Històric de la UV, Biblioteca Històrica de la UV i IES nº1 de Requena. Comissariat: Miguel Corella, José Martín, Francisco Sebastián i José Luis Villacañas. Entrada gratuïta.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.
Inici: 12/04/2018 - Fi 20/05/2018
Descripció: Instal·lació ´El joc del color´ al Claustre de La Nau del pintor valencià Rafael Armengol que completa l´exposició ´Parelles de Tiepolo´ a la Sala Martínez Guerricabeitia. Entrada lliure.
Lloc: Sala Acadèmia del Centre Cultural La Nau.
Inici: 17/04/2018 - Fi 01/07/2018
Descripció: Organitza: Comissions Obreres del País Valencià i Vicerectorat de Cultura de la Universitat de València. L’horari de visita, de dimarts a dissabte, és de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure.
Lloc: https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/
Inici: 03/05/2018 - Fi 13/05/2018
Descripció: Dates de les escoles: Del 2 al 31 de juliol NAU XIQUETES I XIQUETS Lema: ´País Joc: tradicions i jocs de la nostra terra´ Xiquets entre 5 i 12 anys (nascuts entre 2006 i 2013) Lloc: Als tres campus universitaris NAU JOVE Joves entre 13 i 16 anys (nascuts entre 2002 i 2005) Lloc: Campus dels Tarongers
Lloc: Aules de Seminaris. Centre Cultural La Nau, de 17 a 19 hores.
Inici: 07/05/2018 - Fi 07/05/2018
Descripció: Escola Europea de Pensament Lluís Vives. María Ángeles Durán és catedràtica de Sociologia, professora d’investigació al Consell Superior d’Investigacions Científiques i doctora ‘honoris causa’ per la Universitat de València. La inscripció al seminari és gratuïta i es pot fer des d´aquest enllaç: http://www.fundaciouv.es/cursos/ver_curso.asp?id=7776&patronat=21