Estàs a: > >

Dimarts
Abril
2019
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 22/02/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari de visites: de dilluns a dissabte, de 10 a 20 hores; diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Col·labora: Santander i Heineken. Comissariat: Santiago Pastor Vila.
Lloc: Primera Planta Palau Cerveró
Inici: 28/02/2019 - Fi 28/06/2019
Descripció: Les primeres dècades del segle XX van ser anys de canvis significatius en les formes d’entendre i desenvolupar l´ensenyament de les ciències. Un d´aquestos col·lectius va ser el professorat de les Escoles Normals. L´exposició recull aquestes temàtiques a través de la biografia d´un destacat protagonista de la renovació pedagògica. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09 a 20 hores.
Lloc: Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic, 19:00 hores
Inici: 09/04/2019 - Fi 09/04/2019
Descripció: Intèrprets: Joan Alòs i José Miguel Moll (piano). Autors: Johan Sebastian Bach, Bethoven, Schubert, etc.