Estàs a: > >

Dijous
Maig
2019
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 22/02/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari de visites: de dilluns a dissabte, de 10 a 20 hores; diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Col·labora: Santander i Heineken. Comissariat: Santiago Pastor Vila.
Lloc: Primera Planta Palau Cerveró
Inici: 28/02/2019 - Fi 28/06/2019
Descripció: Les primeres dècades del segle XX van ser anys de canvis significatius en les formes d’entendre i desenvolupar l´ensenyament de les ciències. Un d´aquestos col·lectius va ser el professorat de les Escoles Normals. L´exposició recull aquestes temàtiques a través de la biografia d´un destacat protagonista de la renovació pedagògica. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09 a 20 hores.
Lloc: Portal ENTREU de la UV (https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/)
Inici: 06/05/2019 - Fi 15/05/2019
Descripció: Inscripció oberta per a les filles i els fills dels membres de la comunitat universitària, els xiquets i els joves que participaren en edicions anteriors i del col·lectiu Alumni UV.
Lloc: Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau, 19:30 hores.
Inici: 07/05/2019 - Fi 09/05/2019
Descripció: Text original: Clàudia Serra i creació col·lectiva. Direcció escènica: Pep Sanchis. Sinopsi: Deu personatges viuen de manera paral·lela la realitat d’un dia trasbalsat. Així, en un edifici de València, aquests personatges es veuen obligats a resoldre un conflicte que, no només no havien viscut fins aleshores, sinó que, fins i tot, mai havien estat capaços d’imaginar.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.
Inici: 07/05/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 21:30 hores; diumenges i festius, de 9 a 14 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Photon Festival. Entrada lliure.
Lloc: Escola Tècnica Superior d´Enginyeria-ETSE UV, 12 hores
Inici: 09/05/2019 - Fi 09/05/2019
Descripció: L´Àgora de l´ETSE acollirà el Fòrum d´Ocupació i Emprenedoria, organitzat per UVocupació, amb més de 40 empreses que oferiran 60 llocs de treball per als graus impartits en el centre. Hi haurà conferències i una taula redona. Tot allò, en el marc del Talent Fest 19 de l´ETSE.