Estàs a: > >

Agenda - 9/6/2018

Dissabte
Juny
Lloc: Sala Acadèmia del Centre Cultural La Nau.
Inici: 17/04/2018 - Fi 01/07/2018
Descripció: Organitza: Comissions Obreres del País Valencià i Vicerectorat de Cultura de la Universitat de València. L’horari de visita, de dimarts a dissabte, és de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.
Inici: 08/05/2018 - Fi 10/06/2018
Descripció: Inauguració: 8 de maig, 10 hores. Organitza: Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Photon Festival. Patrocina: Fundación Cañada Blanch. Col·labora: EMT València, Metro València i TURIA Märzen. Comissariat: Tania Castro. Horari de visita: de dilluns a dissabte, de 8 a 22 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure.
Lloc: Sala Estudi General. Centre Cultural La Nau.
Inici: 08/05/2018 - Fi 01/07/2018
Descripció: Exposició de les 16 obres seleccionades en la I Biennal de Pintura Mª Isabel Comenge, organitzada per la Fundación Juan José Castellano Comenge. Horari de visita: De dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure.
Lloc: Centre Internacional de Gandia de la UV. Carrer Tossal 8.
Inici: 14/05/2018 - Fi 31/07/2018
Descripció: A partir de dilluns 14 de maig aquelles persones interessades en preinscriure´s a la Universitat dels Majors podran fer-ho emplenant un formulari en la secretaria del Centre. Per al curs 2018/2019 hi ha disponibles 70 noves places adreçades a persones amb 50 anys o més.
Lloc: www.uegandia.es
Inici: 25/05/2018 - Fi 09/07/2018
Descripció: Del 12 al 20 de juliol se celebrarà la 35a Universitat d’Estiu de Gandia (UEG) de la Universitat de València que enguany presenta una oferta d’11 cursos i 8 tallers. La matrícula es pot realitzar fins el 9 de juliol. L’oferta acadèmica es completa, com és habitual, amb una programació d’activitats obertes al públic en general. El lema és ´A cavall entre dos segles´.
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 05/06/2018 - Fi 09/09/2018
Descripció: Inauguració: 5 de juny, 20 hores. Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 22 hores. Diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Agost, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Esport, Centre Cultural La Nau. Col·labora: Ajuntament de València, Fundació General de la Universitat de València. Comissariat: Vicente Pla.