plazasdisp66

Curs en línia: Marca personal i cerca d´ocupació a través de les xarxes socials (5a edició)

66 Places disponibles
Informació del curs
Duració10 hores  (Crèdits ECTS: 1)
Dies Del 2 al 15 de juliol de 2020
Horari
Data d'inici02/07/2020
Data fi15/07/2020
Inici inscripció 29/07/2019
Fi inscripció 01/07/2020
LlocCurs en línia a través de l´aula virtual de la UV
Total places100
Numero mínim d´alumnes10
Descripció
Curs amb crèdits de participació universitària
La dinàmica del curs s´explicarà en un document guia que estarà a la disposició de l´alumnat a l´Aula Virtual en el moment de l´inici del curs.

L´estudiantat que ho desitge tindrà dret a rebre tutories a través dels recursos disponibles en Aula Virtual o bé a través de la sol·licitud d´una cita d´orientació en UVocupació (www.uv.es/uvocupacio)

Quant a la privacitat de les dades dels alumnes i alumnes, el "Curs online: "Marca Personal i cerca d´ocupació a través de les Xarxes Socials" pot incorporar alguna activitat dins de l´Aula Virtual de la UV exclusivament amb la finalitat d´avaluar el treball de l´alumnat matriculat en aquest curs. Es prohibeix qualsevol ús per a diferent finalitat pels membres de l´aula de tots o part de les dades que conté, o la seua difusió o publicació per qualsevol mitjà, particularment en internet, havent de respectar-se, en tot cas, la clàusula de confidencialitat disponible a l´Aula Virtual.
Impartit per
  • Mariam Sorní Giner, Tècnica d´Orientació - UVocupació
  • Maria Roncero Sanchis, Coordinadora de l´Àrea de Formació - UVocupació
Taxes de matrícula
  • 25 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
  • 35 € - Públic General
Requisits
Per a l´obtenció del certificat del curs, és obligatori realitzar totes les activitats que es proposaran en el curs, consistents en qüestionaris d´autoavaluació i exercicis pràctics.
Objectius
Dotar al estudiantat de les habilitats necessàries per a utilitzar amb èxit les xarxes socials com a eina de cerca d’ocupació i de promoció professional.

L’objectiu general és donar a conèixer les estratègies per a generar una marca personal i la seua utilitat en la cerca d’ocupació a través d’Internet i les xarxes socials.

Programa
Sessió 1. Marca personal
• Disseny de l´estratègia de marca personal.
• Anàlisi i definició de l´objectiu professional.

Sessió 2. Estratègies de cerca d´ocupació a través de les xarxes socials
• Eines 2.0 per a la cerca d´ocupació.
• Les xarxes socials i professionals: l´ús de Linkedin.