Estàs a: > Alumni UV posa la mirada sobre l´eixample popular de Russafa

Alumni UV posa la mirada sobre l´eixample popular de Russafa

Edificis al barri de Russafa

Està oberta la inscripció a l´eixida ´Russafa. Recuperant el color´, dins del cicle de barris històrics organitzat per Fil per Randa. Els membres d´Alumni UV poden apuntar-se aprofitant els avantatges i descomptes que s´ofereixen des del col·lectiu. L´excursió es farà el dia 3 de febrer.

L´eixample popular de Russafa és un barri que en els darrers anys ha recuperat la vida i el color d´una manera impressionant. Va nàixer a partir de la construcció de ´La Ben Plantà´, una bella horta que es va realitzar per ordre del llavors governador musulmà. Amb la seua annexió a la ciutat de València el 1877, s´obrí un nou espai urbà farcit d´amples avingudes i edificis de diversos estils arquitectònics.

Amb la visita a Russafa, que guiarà l´expert en Belles Arts Enric Català, els participants aprofundiran en el coneixement sobre els carrers i les places del popular barri del Ganxo, la rendició de Balansiya, l´església de Sant Valeri, el Mercat, així com infinits detalls i anècdotes.

La concentració està convocada a les 10 hores, a la plaça de bous. El preu de l´eixida és de 15 euros i inclou l´esmorzar. No s´inclouen els tiquets d´entrada que s´hagen d´abonar al llarg del recorregut. Cal portar el carnet Alumni UV.

Més informació i inscripcions:
www.fil-per-randa.com

Documents adjunts: